Referent/ka servisního oddělení

 

Charakteristika pracovní činnosti:

  • pořízení, evidence, likvidace a související správa majetku SFRB,
  • správa budovy (zejména spolupráce při zajištění provozu budovy, monitoring stavu budovy, revize atd.),
  • podpora správy vozového parku,
  • ostatní administrativní práce v gesci servisního oddělení.

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou,
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office – Excel a Word),
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,
  • zkušenost s majetkovou agendou nebo správou budov výhodou,
  • zkušenost s administrací veřejných zakázek výhodou,
  • samostatnost, pečlivost a spolehlivost,
  • trestní bezúhonnost.

 

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek,
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days (indispoziční volno),
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • možnost využití bezúročné půjčky na bydlení pro zaměstnance,
  • pružnou pracovní dobu se základní dobou od 9 do 14 hodin,
  • pracoviště v centru na území Prahy 2 – Vinohrady,
  • možnost nástupu od 1. 8. 2019, nebo dle dohody.

 

Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte prosím do 5. 7. 2019 na e-mail: zamestnani@sfrb.cz (do předmětu uveďte „Referent/ka servisního oddělení“) nebo na adresu:

Státní fond rozvoje bydlení

Personální oddělení

Vinohradská 1896/46

120 00 Praha 2 – Vinohrady

 

Upozornění:

Zasláním životopisu uděluje uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.