Všechny volné pozice v rámci SFRB jsou zveřejňovány na těchto webových stránkách.

Máme zájem o specialisty s konkrétními odbornými zkušenostmi i o absolventy s minimální praxí. Do našeho týmu přijímáme i kolegy s tělesným postižením (ZTP).

Naši zaměstnanci jsou se SFRB v pracovněprávním vztahu. Tyto vztahy jsou upraveny zákoníkem práce a předpisy navazujícími. Našim zaměstnancům nabízíme zajímavé pracovní uplatnění v oblasti úvěrových programů.

Zaměstnance motivujeme řadou benefitů:

  • možnost dalšího vzdělávání (odborné, komunikační, IT),
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
  • nekuřácké prostředí, pružná pracovní doba,
  • 5 týdnů dovolené v kalendářním roce,
  • další pracovní volno s náhradou mzdy,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na stravování.

Aktuální přehled volných míst

Státní fond rozvoje bydlení (dále jen „Fond“) je právnickou osobou v působnosti Ministerstva pro místní rozvoj. Účelem Fondu a jeho veřejným posláním je podporovat rozvoj bydlení v České republice v souladu s koncepcí bytové politiky schválené vládou České republiky a udržitelný rozvoj měst a obcí v souladu s veřejným zájmem. Fond poskytuje úvěry fyzickým osobám na pořízení obydlí osobami mladšími 36 let pečujícími o dítě do 6 let,  právnickým i fyzickým osobám na výstavbu nájemního bydlení a na opravy nebo modernizace domů. V r. 2018 čekají Fond nové úkoly související s poskytováním úvěrů a dotací na regeneraci veřejných prostranství na sídlištích.

Pokud se chcete podílet na úkolech Fondu a chcete se stát součástí našeho týmu, aktuálně hledáme na níže uvedenou pozici nového kolegu/kolegyni:

Referent/ka servisního oddělení – podatelna

Co budete mít na starosti?
  • Zajištění každodenní administrativní práce na podatelně Fondu (odchozí, příchozí pošta, datová schránka, e-maily);
  • ostatní administrativní práce pro servisní oddělení;
  • evidenci a zpracování dokumentů ve spisové službě AthenA;
  • plnění dalších úkolů dle pokynů ředitele Fondu, které souvisejí s administrativním zajištěním chodu organizace.
Co od Vás očekáváme?
  • SŠ vzdělání;
  • výbornou znalost MS Office;
  • zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům;
  • diskrétnost a profesionalitu;
  • řidičský průkaz sk. B a praxe v řízení osobního vozidla výhodou;
  • zkušenosti ve veřejné správě výhodou;
  • trestní bezúhonnost.
Co nabízíme?
  • Místo výkonu práce v centru Prahy;
  • 5 týdnů dovolené;
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek;
  • příspěvek k penzijnímu připojištění;
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů v 8. platové třídě. 

Nástup dle dohody.

Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte, prosím, do 27. 07. 2018 na e-mail zamestnani@sfrb.cz (do předmětu uveďte „Referent/ka servisního oddělení - podatelna“) nebo na adresu:

Státní fond rozvoje bydlení

 Personální oddělení

 Vinohradská 1896/46, 120 00 Praha 2        

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost SFRB zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí 3 měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Pověřenec pro ochranu osobních údajů dohlíží, aby zpracování osobních údajů, které provádí Státní fond rozvoje bydlení, bylo v souladu s nařízením GDPR. Pro podání stížnosti na porušení povinností při zpracování osobních údajů a pro uplatnění práv subjektu údajů využijte e-mail podatelna@sfrb.cz. Kontaktní údaje pověřence na ochranu osobních údajů jsou uvedeny na stránkách SFRB (www.sfrb.cz). Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.

 

Účetní

Co budete mít na starosti?

·       Účetní práce vybrané účetní jednotky (účetnictví dle vyhl. č. 410/2009 Sb., ČÚS 701 - 710);

·       spolupráci s hlavní účetní při sestavování účetních závěrek (měsíčních, ročních), pomocného analytického přehledu a výkazu pro hodnocení plnění rozpočtu.

 

Co od Vás očekáváme?

·       Středoškolské vzdělání ekonomického směru, VŠ výhodou;

·       samostatnost a spolehlivost;

·       praxe ve veřejné správě vítána (účetnictví dle vyhlášky č. 410/2009 Sb., rozpočtová skladba);

·       znalost práce na PC (MS Office);

·       trestní bezúhonnost.

 

Co nabízíme?

 

  • Místo výkonu práce v centru Prahy;

  • 5 týdnů dovolené;

  • plný, případně zkrácený pracovní úvazek, pružnou pracovní dobu;

  • příspěvek na stravování v podobě stravenek;

  • příspěvek k penzijnímu připojištění;

  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.;

  • práci na dobu neurčitou.

 

Nástup dle dohody.

 

Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte, prosím, do 31. 7. 2018 na e-mail zamestnani@sfrb.cz (do předmětu uveďte „Účetní“) nebo na adresu:

Státní fond rozvoje bydlení

Personální oddělení

Vinohradská 1896/46

120 00 Praha 2

 

Informujeme Vás, že v rámci výběrového řízení bude naše společnost SFRB zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem výběru vhodného zaměstnance a sjednání pracovní smlouvy. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro provedení opatření zahrnující vzájemná jednání a vyhodnocení ze strany naší společnosti před sjednáním pracovní smlouvy. Mezi tyto zpracovávané osobní údaje patří jméno a příjmení, datum narození, bydliště, telefon, e-mailová adresa, vzdělání a dosavadní pracovní zkušenosti. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, které nepřekročí 3 měsíce. Při zpracování Vašich osobních údajů dostatečně zabezpečíme jejich ochranu a nebudeme je předávat žádné jiné právnické ani fyzické osobě. V souladu s příslušnými právními předpisy Vás dále informujeme, že máte právo na přístup ke svým osobním údajům u naší společnosti, dále máte právo požadovat opravu, výmaz nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů a máte také právo vznést u naší společnosti námitku ohledně zpracování Vašich osobních údajů. Pověřenec pro ochranu osobních údajů dohlíží, aby zpracování osobních údajů, které provádí Státní fond rozvoje bydlení, bylo v souladu s nařízením GDPR. Pro podání stížnosti na porušení povinností při zpracování osobních údajů a pro uplatnění práv subjektu údajů využijte e-mail podatelna@sfrb.cz. Kontaktní údaje pověřence na ochranu osobních údajů jsou uvedeny na stránkách SFRB (www.sfrb.cz). Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz), na který se můžete obrátit se stížností.