Všechny volné pozice v rámci SFRB jsou zveřejňovány na těchto webových stránkách.

Máme zájem o specialisty s konkrétními odbornými zkušenostmi i o absolventy s minimální praxí. Do našeho týmu přijímáme i kolegy s tělesným postižením (ZTP).

Naši zaměstnanci jsou se SFRB v pracovněprávním vztahu. Tyto vztahy jsou upraveny zákoníkem práce a předpisy navazujícími. Našim zaměstnancům nabízíme zajímavé pracovní uplatnění v oblasti úvěrových programů.

Zaměstnance motivujeme řadou benefitů:

  • možnost dalšího vzdělávání (odborné, komunikační, IT),
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
  • nekuřácké prostředí, pružná pracovní doba,
  • 5 týdnů dovolené v kalendářním roce,
  • další pracovní volno s náhradou mzdy,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na stravování.

Aktuální přehled volných míst

Státní fond rozvoje bydlení (dále jen „Fond“) je právnickou osobou v působnosti Ministerstva pro místní rozvoj. Účelem Fondu a jeho veřejným posláním je podporovat rozvoj bydlení v České republice v souladu s koncepcí bytové politiky schválené vládou České republiky a udržitelný rozvoj měst a obcí v souladu s veřejným zájmem. Fond poskytuje úvěry fyzickým osobám na pořízení obydlí osobami mladšími 36 let pečujícími o dítě do 6 let,  právnickým i fyzickým osobám na výstavbu nájemního bydlení a na opravy nebo modernizace domů. V r. 2018 čekají Fond nové úkoly související s poskytováním úvěrů a dotací na regeneraci veřejných prostranství na sídlištích.

Pokud se chcete podílet na úkolech Fondu a chcete se stát součástí našeho týmu, aktuálně hledáme na níže uvedenou pozici nového kolegu/kolegyni:

Referent/ka servisního oddělení – podatelna

Co budete mít na starosti?
  • Zajištění každodenní administrativní práce na podatelně Fondu (odchozí, příchozí pošta, datová schránka, e-maily…);
  • ostatní administrativní práce pro servisní oddělení;
  • evidenci a zpracování dokumentů ve spisové službě AthenA;
  • plnění dalších úkolů dle pokynů ředitele Fondu, které souvisejí s administrativním zajištěním chodu organizace
Co od Vás očekáváme?
  • SŠ vzdělání;
  • výbornou znalost MS Office;
  • zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům;
  • diskrétnost a profesionalitu;
  • řidičský průkaz sk. B a praxe v řízení osobního vozidla výhodou;
  • zkušenosti ve veřejné správě výhodou;
  • trestní bezúhonnost.
Co nabízíme?
  • Místo výkonu práce v centru Prahy;
  • 5 týdnů dovolené;
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek;
  • příspěvek k penzijnímu připojištění;
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů v 8. platové třídě. 

Nástup dle dohody.

Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte, prosím, do 27. 07. 2018 na e-mail zamestnani@sfrb.cz (do předmětu uveďte „Referent/ka servisního oddělení - podatelna“) nebo na adresu:

Státní fond rozvoje bydlení

 Personální oddělení

 Vinohradská 1896/46, 120 00 Praha 2