STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

Referent/ka sekce podpor v Olomouci

Charakteristika pracovní pozice:

  • Posuzování projektů žádostí o podporu v oblasti bydlení,
  • zpracovávání a kontrolování podkladů k žádostem o úvěr a dotaci,
  • poskytování informací k programům Fondu a jednání s klienty.

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy),
  • vzdělání v ekonomickém oboru nebo ve stavebnictví výhodou, ne podmínkou,
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, schopnost argumentace,
  • samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita,
  • znalost práce na PC (MS Office, práce s internetem),
  • trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

  • Plný pracovní úvazek (40 hodin týdně),
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
  • nástup ihned, nebo dle dohody,
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days (indispoziční volno),
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • možnost využití bezúročné půjčky na bydlení pro zaměstnance,
  • pružnou pracovní dobu se základní dobou od 9 do 14 hodin,  
  • firemní vzdělávání v oboru,
  • využívání Multisport karty,
  • poukázky na kulturu, sport, dovolenou a další,
  • pracoviště v centru Olomouce,
  • příjemné prostředí a skvělý tým kolegů a kolegyň,
  • prostor pro získávání nových zkušeností.

Bližší informace o pracovní pozici poskytne Mgr. Dagmar Hradečná, e-mail hradecna.dagmar@sfrb.cz.

Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte prosím do 30. 9. 2019 na e-mail: zamestnani@sfrb.cz (do předmětu uveďte „referent/ka sekce podpor“) nebo na adresu:

Státní fond rozvoje bydlení

Personální oddělení

Vinohradská 1896/46

120 00 Praha 2

Upozornění:

Zasláním životopisu uděluje uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.

STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

Referent/ka ve Státním fondu rozvoje bydlení

Charakteristika pracovní pozice:

  • zajišťování správy a vymáhaní pohledávek SFRB;
  • vyčíslování a přihlašování pohledávek SFRB v rámci insolvenčních řízení a jejich administrace;
  • vyřizování korespondence, zodpovídání dotazů a připravování jednodušších právních dokumentů.

Požadujeme:

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání právnického nebo ekonomického směru;
  • výhodou orientace v zákoně č. 182/2006 Sb., insolvenční zákon;
  • praxi v oblasti insolvenčního práva výhodou;
  • znalost Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Internet);
  • znalost vyhledávání ve veřejných rejstřících;
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, schopnost argumentace;
  • flexibilitu, samostatnost, pečlivost a přesnost;
  • trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

  • plný pracovní úvazek (40 hodin týdně);
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou;
  • nástup ihned, nebo dle dohody;
  • 5 týdnů dovolené, 5 sick days (indispoziční volno);
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • možnost využití bezúročné půjčky na bydlení pro zaměstnance;
  • pružnou pracovní dobu se základní dobou od 9 do 14 hodin;
  • firemní vzdělávání v oboru;
  • využívání Multisport karty;
  • poukázky na kulturu, sport, dovolenou a další;
  • pracoviště v centru Prahy;
  • příjemné pracovní prostředí a skvělý tým kolegů a kolegyň;
  • prostor pro získávání nových zkušeností.

Bližší informace poskytne Mgr. David Brychta, e-mail: brychta.david@sfrb.cz.

Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte prosím do 15. 10. 2019 na e-mail: zamestnani@sfrb.cz (do předmětu uveďte „referent/ka“) nebo na adresu:

Státní fond rozvoje bydlení

Personální oddělení

Vinohradská 1896/46

120 00 Praha 2

Upozornění:

Zasláním životopisu uděluje uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.

 

STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ, vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

Referent/ka servisního oddělení – podatelna Olomouc

Charakteristika pracovní činnosti:

  • administrativní práce na podatelně Fondu (odchozí, příchozí pošta, datová schránka, e-maily…);
  • třídění, kompletace, kontrola, evidence a zakládání dokumentů a spisů;
    • archivační a manipulační činnost ve spisovně fondu;
    • elektronická a analogová skartace spisů.

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou;
  • samostatnost, pečlivost a spolehlivost;
  • pokročilá znalost práce na PC (MS Office);
  • znalost spisové služby AthenA výhodou;
    • řidičský průkaz sk. B a každodenní praxe v řízení motorového vozidla výhodou;
    • trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

  • práce na DPP, případně DPČ;
  • rozvržení pracovní doby domluvou;
  • nástup ihned nebo dle dohody;
  • příjemné pracovní prostředí;
  • skvělý tým kolegů a kolegyň;
  • zajímavou práci v centru Olomouce.

Bližší informace poskytne paní Monika Žaba, e-mail: zaba.monika@sfrb.cz.

Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte, prosím, do 13. 10. 2019 na e-mail zamestnani@sfrb.cz (do předmětu uveďte „Referent/ka servisního oddělení – podatelna Olomouc“) nebo na adresu:

Státní fond rozvoje bydlení

Personální oddělení

Vinohradská 46

120 00 Praha 2

Upozornění:

Zasláním životopisu uděluje uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.